Nyheter

Klasser som fortfarande är öppna !

30.05.2015 13:05
Vi har några klasser öppna fortfarande för anmälninar. Följande klasser: Veteran Bärgare Biltransport bulk/tank lillebil mfl   Klasser som är stängda tillsvfare är dragbil och fjärrbil som är dom största klasserna med flest anmälda platser. så nu ger vi övriga klasser lite förtur på reserv...

Sista anmälnings dag till årets Mini GTM

24.05.2015 12:02
Den 14 Juni är sista dagen du kan anmäla din: Byggsats eller Emek modell eller modeller till årets Mini GTM Skicka din anmälan till:  gtm_modell2015@hotmail.com    

Problem med vår com adress!

11.04.2015 11:13
Vi har för närvarande fel på vår com adress så andvänd följande adress: https://gothenburg-truck-meet.webnode.se/ Fram tills vi fått ordning på vår adress  

Fler Lillbilar!

29.03.2015 21:16
Som förra året är det i dagsläget dåligt med anmälda lillbilar så fler skulle vara kul. Lika så är det under veteran bilar kultbilar och usa truckar.

Vid årets GTM

15.02.2015 10:44
I år kommer vi att ge besökare möjlighet att beta med Swich förutom kontant betalning. Dock så kommer det ej heller i år att kunna betala med kort.

Queen of the Road

17.01.2015 16:40
GTM är även i år en deltävling för Queen of the Road On tour Truck Meet.  

Ladda hem vår inbjudnings lapp för GTM 2015 i pdf format

17.01.2015 16:25
        Bild 1                                                  Bild 2 Klicka på länken under för att ladda upp i PDF format GTM2015.pdf (655,8 kB) ...

Anmälan till GTM 2015

11.01.2015 23:45
Nu är anälnings sidan öppen!

Fagerströms bjuder upp till dans!

09.01.2015 21:29
Till årets Gothenburg Truck Meet kommer ett av banden som är med under dansbans veckan i Malung och bjuder upp till dans under lördagskvällen. Fagerströms bjuder upp till dans.      Smakprov på Fagerströms  www.youtube.com/watch?v=5mj2DmY7vrI fagerströms.com

Anmälnings lista för GTM 2015