Nyheter

Tävling på vår facebook sida

29.03.2017 18:15
Var med och vinn boende + entre till årets GTM Tånga trophy.Gå in på vår sida och klicka på gilla sidan samt dela inlägget så är du med i tävlingen.www.facebook.com/gothenburgtruckmeet/?fref=tsDu hittar tävlingen på sidan klicka på länken

NY E-Post adress!

26.03.2017 14:13
Gothenburg Truck Meet GTM har ny E-post adress, Vi byter från gothenburgtruckmeet@gmail.com till info@gothenburgtruckmeet.com info@gothenburgtruckmeet.com    

Anmälan Mini GTM

02.02.2017 12:37
Nu är anmälnings sidan för årets mini GTM öppnad. Mini GTM är för modellbyggen så som EMEK och plastmodeller. Dessa kommer att finnas i Tånga hallen under Vårgårda Trophy. För tredje året så är det Hennrik Hansson som har hand om mini GTM och tar emot anmälningarna. Klicka i menyn för anmälan mini...

Anmälnings sidan för 2017 öppen!

31.01.2017 21:36
Nu är anmälnings sidan öppnad för 2017. Blev några timmar tidigare än planerat men nu är det öppet.  

Släp och Trailer

29.01.2017 00:17
Till årets GTM Tånga Trophy kommer vi att begränsa släp/trailer. Vi kommer till årets utställning att endast tillåta släp/ trailer där kombinationen kräver det som i tex: Custom Klasserna  lika så i tex veteran och kult klasserna.   Men vi kommer även att tillåta i vissa fall där...

NYHET!

18.01.2017 19:34
I år utökar vi med ca 4000 kvm för företags utställare.Vi erbjuder där med från i år innomhus monter plats.Det blir samma monter priser som förra året men innomhus .för mer info . Priser och bokning kontakta vår företagsansvarig.Martin Eriksson Tel +46 (0) 708-813452eller via e-post

Redan intresse från företag till 2017

15.12.2016 11:33
Hulténs Svets & Smide i Lindome har anmält sig till att vara med även under 2017 på Tångahed och Tånga Trophy.  

Tånga Trophy GTM 2017 !

10.12.2016 19:08
2-4 Juni 2017 Då arrangerar Gothenburg Truck Meet för andra året Tånga Trophy på Tångahed i Vårgårda.   Följ med här på vår hemsida eller via vår Facebook sida för uppdaterande information.

Nytt utseende på vår hemsida

10.12.2016 16:48
Vi bygger om vår hemsida ! Så kan bli  lite ändringar och sidan kan ligga nere i mellanåt.   mvh Anders Ekmark  Träffansvarig för GTM

200 bilar anmälda till Tånga Trophy !

24.05.2016 21:46
Med några få dagar kvar tills vi stänger anmälnings sidan för i år har vi fått in 200 bilar som vill delta i Vårgårda.
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>