Artikelarkiv

200 bilar anmälda till Tånga Trophy !

24.05.2016 21:46
Med några få dagar kvar tills vi stänger anmälnings sidan för i år har vi fått in 200 bilar som vill delta i Vårgårda.

I dag Fredagen den 20 Maj !

20.05.2016 05:49
I kväll stänger vi anmälnings sidan med undantag för några klasser med få bilar i,Detta bara för att dessa skall få en chans till hel klass.I övrigt har vi slått rekord i anmälda bilar till GTM med närmare 180 bilar.Det är också kul att vi i år fått in över tio anmälda bilar från Norge samt tre...

Nytt Rekord !

15.05.2016 00:14
Vi har nytt rekord i anmälda bilar 163 bilar i skrivande stund med en vecka kvar på anmälnings tiden. Anmälnings listan kommer att stängas den 20 maj med undantag för klasser med få anmälda bilar i som med detta får en vecka till.  

Nu närmar vi oss!

05.05.2016 20:58
Nu är det lite mer än en månad kvar till Gothenburg Truck Meet som i år arrangerar i för första gången Tånga Trophy. Plats Tånga Hed i Vårgårda. Där kan du som besökare boka stuga , camping plats eller på vandrar hem inne på eventområdet. Det är stort intresse från både företag och bil utställare...

Sort intresse från företag

23.01.2016 14:07
Med flytten till Vårgårda och Tnga Hed har företag visat stort intresse och redan i dag har flertal bokat upp stora monter platser. Vi har med detta intesse även erbjudit alla företag som anmäler sig innan aprill att få vara med på vår poster fr träffen som vi trycker i april.  

Volvo FH16 klubben

15.01.2016 06:30
Volvo FH16 klubben kommer att vara med under årets GTM / Tånga Trophy.Vi i teamet hällsar dom välkomna till Tånga Hed den 18 juni

Nytt till årets GTM